Kontaktujte nás: tel: +420 234 094 100, fax: +420 234 094 108

Servis & Podpora

Letenky

Naše nabídka zahrnuje letenky národních i nízkonákladových leteckých přepravců po celé Evropě. Pro každou rezervaci letecké dopravy Vám cestovní konzultant nabídne alespoň tři možnosti letu včetně nejlevnější možné varianty a poskytne Vám informace o tarifu a včasném termínu zaplacení letenky.

Hotely

Máme vlastní hotelový program s celosvětovým rozsahem: Radius Hotel program zaručuje přístup k 30.000 hotelů různých kategorií a standardů ve 137 zemích, včetně České republiky. Nabízíme možnost platby za ubytování formou voucherů. Díky využití pokročilých nástrojů a používání 11 rezervačních systémů Vám nabídneme nejvýhodnější ceny platné v době rezervace.

Jízdenky železniční, trajektové a autobusové

Rezervujeme Vám jakékoliv vlakové spojení po celé Evropě ve vlacích spravovaných rezervačním systémem Českých drah. Weco-Travel je také smluvním partnerem železničního dopravce Leo Express. Rezervujeme Vám místa k sezení, lehátka a lůžka, místa pro kola, auta a motocykly.

Weco-Travel je výhradním zástupcem mnoha trajektových společností pro Českou a Slovenskou republiku – Eurotunnel, P&O Ferries, Grandi Navi Veloci, Scandlines (www.scandlines.cz). Využíváme přímé rezervační systémy lodních společností nebo si můžete trajekty pohodlně rezervovat přímo na www.etrajekty.cz. Zajišťujeme lístky na Eurotunnel a trajekty po celé Evropě pro skupiny i jednotlivce.

Naše nabídka zahrnuje také autobusové jízdenky společnosti Euro Lines.

Help Desk (24/7)

V případě náhlých a nepředvídaných problémů nabízíme službu Help Desk. Na speciálním telefonním čísle můžete získat pomoc s rezervací nebo provádět změny letenky, ubytování či pronájmu vozu. Help Desk je pro naše zákazníky k dispozici 7 dní v týdnu v češtině a angličtině.

Reporting

V závislosti na Vašich potřebách, můžeme připravit report týkající se Vaší firmy a zaměstnanců na služebních cestách. Měsíční report obsahuje podrobnosti o každé transakci provedené v daném měsíci: křestní jméno a příjmení cestujícího, datum cesty, datum rezervace, název dodavatele, číslo dokladu atd. - zprávy jsou přizpůsobeny individuálním požadavkům zákazníků. Každá jednotlivá transakce má vlastní kód a na fakturách je možné rozlišovat například cost centrum, číslo projektu, oddělení atd. Naše nabídka zahrnuje také reporty vynaložených nákladů a úspor.

Business reporty

Analytické reporty ukazují výdaje na služební cestě v jednotlivých měsících a kategoriích (letenky, hotely, vlaky, víza, půjčení auta, atd.). Business reporty jsou výborným nástrojem pro analýzu firemních cestovních nákladů a následně slouží k dalším krokům při vyjednávání podmínek se subdodavateli.

Reporty o úsporách

Díky reportům o úsporách Vám poskytneme podrobné informace o tom, jak se Vaše náklady, spojené se služebními cestami, snižují díky spolupráci s Weco-Travel.
Reporty obsahují spolehlivé informace o Vašich nákladech, jež můžete následně konzultovat s Key Account manažerem, který Vám doporučí vhodná řešení zaměřená na jejich optimalizaci.

RBTA

Weco-Travel má přes 100 aktivních účtů svých klientů. Doporučujeme placení letenek kartou, protože nabízí možnost odložené splatnosti do 59 dnů. Navíc karty zahrnují pojištění každého zaměstnance, jehož cestovní náklady byly hrazeny kartou. Každou transakci doprovází zpráva obsahující podrobné údaje o cestách za celý měsíc. Zákazník má jistotu, že faktura vystavená Weco-Travel bude ve stejné výši jako na výpisu účtu dodavatele.
Spolupracujeme s American Express, Diners Club a Air Plus.

Písemná smlouva

Před zahájením spolupráce uzavíráme s klientem vždy písemnou smlouvu. Díky tomu přesně víme, jaká jsou očekávání našich zákazníků i způsob, jakým bychom měli zpracovat všechny objednávky. Nastavením správné cestovní politiky dáváme klientům záruku, že plně rozumíme jejich očekávání. Klienti mají možnost vyplnit dotazníky týkající se úrovně poskytovaných služeb. Vyhrazený Key Account Manager dohlíží po celou dobu na spolupráci a je klientovi vždy k dispozici.

Key Account Manager

Veškerou komunikaci s klientem zajišťuje speciálně určený manažer, který je zodpovědný za poradenství v oblasti služebních cest a optimalizaci nákladů, vytváří analýzy nákladů, vyjednává trojstranné dohody jménem klienta a aktivně hledá nová řešení, která mohou tento proces zjednodušit.

Specializovaný tým poradců

Pro usnadnění komunikace připravíme seznam poradců pro dané obchodní cesty spolu s telefonními čísly a e-mailovými adresami. Tento seznam je připraven vždy v tiskovém formátu.