Kontaktujte nás:tel: , fax:

Služební cesty

Weco-Travel je lídrem na trhu v zajištění služebních cest. Jsme součástí řetězce cestovních kanceláří ve střední a východní Evropě se zastoupeními v Polsku, Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku. Díky investicím do nových technologií jsou všechny kanceláře Weco-Travel propojeny velmi efektivním a moderním informačním systémem. To nám umožňuje poskytovat našim zákazníkům kvalitní služby v souladu s nastavenými standardy, bez ohledu na to, kde se zákazník nachází.

Weco-Travel (CZ) je jediným akcionářem společnosti Radius Global Travel Management v České republice. Radius Travel patří mezi pět největších společností na světě zabývajících se business travel managementem. Díky této spolupráci získáte kvalitní a spolehlivé partnery v oblasti cestování v 80 zemích světa.
Spolupráce s Weco-Travel Vám dává záruku spolehlivosti - členství v mezinárodní organizaci poskytuje globální dosah a odborné znalosti, spolu s přístupem k nejnovějším technologiím používaným v oblasti business travel managementu při zachování lokálního charakteru služeb a bezpečnostních záruk.

Naším posláním je profesionální a komplexní zajištění cestovních služeb. Reagujeme na potřeby a požadavky našich zákazníků aktivně s využitím moderních technologií. Cílem Weco-Travel je optimalizovat cestovní náklady našich zákazníků. Díky práci našich zkušených cestovních konzultantů snižujeme náklady spojené se služebními cestami. Úspor je možné také dosáhnout díky slevám vyplývajícím z tripartitních dohod se subdodavateli, které Weco-Travel vyjednává jménem klienta.

Rozsah našich aktivit zahrnuje nejen rezervaci letenky, vlakové jízdenky, trajektového lístku, rezervaci hotelu, zapůjčení vozu nebo zajištění cestovního pojištění a víza, ale též vypracování cestovní politiky přesně na míru Vašim požadavkům a potřebám. Nastavení optimální cestovní politiky Vám umožní šetřit Váš cestovní rozpočet již od samého počátku a v celém jejím průběhu.

Všem zákazníkům standardně nabízíme v rámci poradenského servisu - monitoring, analýzu a reporting aktivit cestovatelů. Tato služba je zajišťována prostřednictvím speciálně vytvořených programových nástrojů. Výstupem jsou přehledy a statistiky obsahující sledovaná kritéria v různém členění, vždy dle potřeb a přání klienta. Analyzujeme rozsah a efektivnost využívaných služeb na základě podkladů od zákazníka. Jednotná cestovní politika a respektování interních procedur a nařízení pomáhají vytvářet další úspory.
Zodpovědnou osobou pro zajištění plynulé spolupráce a optimalizace cestovních nákladů je Key Account Manager, který analyzuje výdaje, sjednává dohody jménem zákazníka a zůstává se zákazníkem v kontaktu. Na pravidelných schůzkách probíhá zhodnocení vzájemné spolupráce a kvality poskytovaných služeb. Díky vhodné technologii, znalostem, zkušenostem a nasazení našich konzultantů, jsme schopni zajistit plně profesionální služby.