Kontaktujte nás:tel:

Nové požadavky na služby Weco-Travel

Nové požadavky na služby Weco-Travel

Péče o zaměstnance je nejdůležitější - je požadován jiný servis, o každého cestujícího je třeba pečovat v mnoha ohledech. Zaměstnavatelé potřebují osvědčeného a důvěryhodného obchodního partnera, který jim to poskytne.

Nové potřeby:

1. Aktuální informace o možnostech cestování po celém světě,
2. starost o zaměstnance a jejich bezpečnost při cestování,
3. nabídky zahrnující informace o COVID-19, omezeních pro jednotlivé země, potřebných dokumentech, testech, požadavcích, pojištění atd.,
4. ověření dodavatelů, neustálé sledování změn,
5. technologická řešení,
6. doporučení ke změnám v cestovní politice,
7. zprávy přizpůsobené potřebám a bezpečnostním pravidlům,
8. péče 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, zvýšené potřeby kontaktu na technickou podporu.


Nová služba Weco-Travel:

1. Ověření a doporučení nabídek z hlediska bezpečnosti,
2. informace, konzultace, plánování, odpovědnost za svěřené informace,
3. řízení rizik cestování - mimořádné situace, cestovní informace, návrat cestujících domů, péče v každé fázi cesty,
4. přístup k informačním a bezpečnostním technologiím (AMM, Timatic, QlikSense, OBT),
5. nová cestovní politika a její dodržování, poradenství
6. doporučení ohledně cestovního pojištění proti Covid-19 a zrušení cesty,
7. ověřování dodavatelů, přizpůsobování se neustálým změnám,
8. analýza nákladů, vykazování úspor, reportování.


Zpět